Results 1 to 4 of 4

Thread: Markt, beperkt aanbod

Markt, beperkt aanbod

Op de markt is de prijs die kunt vragen beperkt. Ook het aantal keer dat je 1 zelfde soort mag aanbieden is beperkt.

Waarom dan het aantal niet? Spelers die in 1 keer 50.000 stuks of meer aanbieden omdat ze gewoon niks anders zaaien dan plantjes die je niet in de stad kunt kopen (miramitsu?) en met enige hulp dan toch level 100 halen verzieken het toch een beetje voor de rest.

Chat Moderator NL
    ik geef dit door zodat het kan worden meegenomen naar de spelmakers

Wat zou helpen is dat je de inhouding van tevoren moet betalen. Bij zulke aantallen en prijzen is dat best een drempel. Denk ik

ik vind dit een beetje onzinnig, je bent voor een grote bestelling dure plantjes aan het sparen en dan wordt de bestelling door een ander dorp volgestort en wat moet je dan met de dure plantjes, je was nl aan het sparen voor die bestelling.
    Of je hebt geen ruimte in je pakhuis en je wilt nog niet storten dan parkeer je het toch op de markt.
    Degene die enkel miramitsu's verbouwen om er geld mee te verdienen wachten echt niet tot ze er 50.000 hebben.
    Ik ben van mening dat een ieder mag spelen hoe die wilt en als mensen de planten kopen is dat hun keus als ze dat tegen de hoogste prijs kopen, ik denk eerder dat je ieder een gelegenheid moet geven om te spelen zoals hij/zij wilt en zie niet in hoe dit spelbederf kan zijn. Marktverkopen zijn toch een kwestie van vraag en aanbod.