Results 1 to 4 of 4

Thread: Manapot en/of mana spel

Lightbulb Manapot en/of mana spel

Hoihoi!

Misschien dat er, nu we een goudpot hebben, ook een manapot kan komen? Want ik kom namelijk erg vaak te kort aan mana. Sommigen hebben er juist weer te veel van en vlak voor de trans is het zonde om al die mana te verspillen aan spreuken of spullen waar je al heel veel van hebt. Een mana spel zou ook leuk kunnen zijn, waar je bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid mana mee kan verdienen want anders schiet het nooit een keer op met die harkjes op je veldjes. Bovendien zijn de wachttijden ervan ook altijd enorm lang als je bij de boomstronken aankomt.

Ik denk dat deze ideeën een hoop Miramagiërs blij kan maken en dat het een grote verandering brengt in dit spel, in de positieve zin natuurlijk!

Groetjes,
    Dempsey

Ik sluit me hier van harte bij aan. Ook ik heb grote moeite om na elke transformatie de mana bij elkaar te krijgen. Bovendien gaat alles sneller na elke transformatie dus heb je nauwelijks tijd om alle harkjes vrij te spelen. Aan het eind van een rondje heb ik altijd minstens 1 mln over die, zoals Dempsey zegt, wordt verspild. Zonde, zonde, zonde. Ik zou zo graag een dorpsgenoot daar gelukkig mee maken.

Dus ja, een manapot maar ook na elke 10 transformaties 1 harkje minder, zodat de doorlooptijd van de harkjes zich een klein beetje beter verhoudt tot de doorlooptijd van een transformatielevel.

Dat is wel een heel leuk idee en de manapot zou erg nuttig zijn

Voor de wachttijden van de harkjes zorg ik er voor dat mijn draak altijd weer heel snel max is dan is die wachttijd nog te overzien, maar na elke 10 trans een harkje minder zou zeker leuk zijn, door de staarzwammen kan ik nog wel de harkjes wegkrijgen maar dan kan ik geen staarzwam meer zien Je groeit er wel snel door hahaha

Quote Originally Posted by perdita X View Post
    Dat is wel een heel leuk idee en de manapot zou erg nuttig zijn

Voor de wachttijden van de harkjes zorg ik er voor dat mijn draak altijd weer heel snel max is dan is die wachttijd nog te overzien, maar na elke 10 trans een harkje minder zou zeker leuk zijn, door de staarzwammen kan ik nog wel de harkjes wegkrijgen maar dan kan ik geen staarzwam meer zien Je groeit er wel snel door hahaha
    Zelf zorg ik er ook voor dat na mijn transformatie de drakengrot maximaal geüpgraded is en het level van mijn draak ook, maar buiten dat: het duurt (naar mijn mening) met de boomstronken nog steeds erg lang voordat die veldjes eindelijk eens zijn verdampt... Het zou daarom best fijn zijn als ze de wachttijd ervan iets kunnen verkorten.

Tags for this Thread