Results 1 to 3 of 3

Thread: Wachttijd markt

Question Wachttijd markt

Hoi! Kan er misschien iets gedaan worden aan dat lange wachten elke keer op de markt???
    Want als ik iemand iets wil verkopen, moet ik langer dan een half uur wachten voordat het op de markt staat en heb het gevoel dat het alleen maar langer en langer aan het duren is...

Chat Moderator NL
    de wachttijd op de markt is wisselend, de enige keer staan ze er heel snel, een andere keer duurt het inderdaad wel een half uur; ik weet niet of er iets aan gedaan kan worden, maar ik zal het doorgeven

Het zou inderdaad erg mooi zijn als er een vaste tijd kan worden ingesteld voor de verkoop van verschillende soorten planten op de markt. Het is nu instabiel qua wachttijden, waardoor het hinderlijk kan zijn op de momenten waarbij je bijvoorbeeld bijna weg moet wanneer iemand iets aan je wil verkopen. Als je iets aan een dorpsgenoot wil verkopen waarbij er een vaste wachttijd voor ingesteld kan worden, die wij misschien eventueel zelf wel zouden in kunnen stellen, is het gelijk duidelijk voor diegene wanneer de plantjes ongeveer op de markt komen te staan. Dat lijkt mij op zich best handig en ook wel een strak plan.