Results 1 to 7 of 7

Thread: Update 25-10-2016

Update 25-10-2016

Of ik vind het niet of het staat er niet maar wat is het effect van die drankjes? en moet dat per plantje? en waarom moet t nu alweer mana kosten?

enige uitleg zie ik graag tegemoet.

Chat Moderator NL
    met die drankjes kun je een extra groeiboost geven voor je plantjes, als je wat drankjes van alle soorten gemaakt hebt kun je een spel spel waarmee je dan 20% groeibonus kunt winnen bij het 1e lvl. Als je in de spreukengroep Landwerk kijkt dan zie je daar een groen flesje met feetje staan, als je daar op klikt kom je bij het spel terecht en wijst het allemaal vanzelf.

ik heb al 1 keer het metertje vol en alles blijft op 0 staan ... hoeveel keer moet dat dan? en wat is levert elke soort op?

sorry hoor maar de uitleg is bijzonder summier.

Chat Moderator NL
    als je met je muis over een soort gaat zie je hoeveel je als voorraad van dat soort hebt; elke soort heb je nodig om dat spel te spelen en daarmee de groeiboost te halen, ergens anders kun je ze niet voor gebruiken; behalve de extra mest en extra goede mest die werken nog zoals voorheen

de uitleg is inderdaad wat summier, maar daar moesten wij het ook mee doen, was dus uitvogelen hoe het werkt en wat er mee kon. Als je die groeiboost niet nodig hebt e/of wil gebruiken, dan hoef je er ook geen mana, paddo's en plantjes voor te gebruiken. Wat het eventueel extra oplevert door meer transmutaties te halen, weet ik (nog) niet

ok, dank je wel. Maar je zou toch genoeg moeten hebben als die meter vol is? Alles blijft op nul staan dus geen idee wat ik nu moet/kan doen behalve blijven volstorten. Maar ja, als je niet weet wat je krijgt ....

ok, dank je wel. Maar je zou toch genoeg moeten hebben als die meter vol is? Alles blijft op nul staan dus geen idee wat ik nu moet/kan doen behalve blijven volstorten. Maar ja, als je niet weet wat je krijgt ....

Edit: ben eruit hoor, om de een of andere reden kreeg is gisteren die tutorial niet aan de praat ... is gelukt nu. Dank je wel voor je reactie.

Chat Moderator NL
    graag gedaan en succes verder met de groeiboosten