Results 1 to 9 of 9

Thread: Dierendagwedstrijd: Welke metgezel zou jíj nou nog graag willen hebben?

Forum Moderator NL

Dierendagwedstrijd: Welke metgezel zou jíj nou nog graag willen hebben?

Er zijn inmiddels al veel metgezellen en er is voor ieder wel wat wils. Van een raaf tot een poes, van een lichtje tot een wolkje.

Toch kan het zijn dat jouw lievelingsdier nog ontbreekt.

Welk dier zou jij graag willen dat jou vergezelt? Laat het weten in de reacties hieronder en de 2 leukste inzendingen winnen een mooie prijs!

Nummer 1 wint een metgezel naar keuze mét bijbehorende slaapplaats (tak, nest etc).
    Nummer 2 wint een metgezel naar keuze.

Wil jij al heel lang een bepaald dier en ben je hard robijnen aan het sparen om hem te kopen? Doe nu mee en misschien win jij hem dan nu wel

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: answers.miramagia.nl

Moderators zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week

Als metgezel wil ik wel een zwarte hond, met of zonder staart, witte bef in een sterpatroon, schofthoogte 50 cm, en mooie amber kleurige ogen. Job of Lina zijn mooie namen voor deze metgezel.

Chat Moderator NL
    ik zou heel graag een hond als metgezel willen (ik heb dit al eens gemeld toen de poezen kwamen); ik hebt zelf 2 gele labradors en zou dus een gele/blonde hond (labrador) als metgezel willen, maar met een andere kleur ben ik ook tevreden. Ik vind alle dieren leuk, maar een hond ontbreekt nog bij de metgezellen. Een hond zou dus een aanvulling zijn, 3 kleuren is leuk zodat iedereen zijn/haar favoriete kleur kan kiezen. Dit zijn mijn 2 meiden
    Name:  chanti-quinta.jpg
Views: 89
Size:  12.8 KB

Ik zou heel graag een draak willen want eigenlijk ben ik dat zelf ook wel een beetje :P

Ik heb hier in Miramagia alweer 6 beesten rondlopen.
    Wat mij nog wel leuk lijkt is een olifant dat is wel handig want die kan je natspuiten met zijn slurf of dat je op zijn rug je lekker laat vervoeren op zijn rug.

Een mooie veelkleurige vlinder met als slaapplaats een mooie bloem zou ik wel leuk vinden.

Ik zou graag een zwart mini paardje met lang haar hebben en als slaapplaats een houten stal van boomstammetjes met veel hooi in.

Costumer Service Representive NL crazyfrog's Avatar
    Hallo allemaal,
    '
    De winnaars van de dierenwedstrijd zijn bekend.
    1e plaats giselle11
    2e plaats poezewoefke

de winnaars hebben persoonlijk bericht gekregen.

Jullie miramagia team

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: answers.miramagia.nl

Moderators zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week

Chat Moderator NL
    Gefeliciteerd giselle11 en poezewoefde