Results 1 to 6 of 6

Thread: Vraagje over changelog 26/7

Vraagje over changelog 26/7

In de changelog van 26/7 staat o.a.:

De tuin- en meubelinventaris zijn voorzien van nieuwe wimpels en filteropties voor de portaalwerelditems en schuilplaatsen (voor metgezellen).

Wat wordt er bedoeld met "schuilplaatsen voor metgezellen"?

Groeten

Bigshadow

Chat Moderator NL
    Dat zijn de objecten (ontspanningsruimten) die je in Evelinens Droomwerkplaats kunt kopen om in je droomwereld te plaatsen en daar gaan de metgezellen automatisch in die je niet gebruikt; voor elke metgezel is een aparte Ontspanningsruimte te koop

okay, thanks....

Na de changelog heb ik voor het eerst een opdracht in de portaalwereld waaraan ik niet kan voldoen....? Moet Steentruffels oogsten maar ben nog niet op dat level.

Chat Moderator NL
    dan heb je tot nu tot geluk gehad, ik heb het al regelmatig gehad. Als je nog dobbelbeurten hebt, dan kun je die opdracht wegdobbelen of anders zit er niets anders op dan wachten tot je het level bereikt hebt óf dobbelbeurt voor robijnen kopen

Forum Moderator NL
    Klopt, ligt niet aan de laatste update.
    Het kwam en komt geregeld voor dat er opdrachten zijn die je nog niet kan doen. Heel vervelend, want als je level 40 bent en klapperdraken moet, kan je een hele tijd niets doen.

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: answers.miramagia.nl

Moderators zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week