Results 1 to 8 of 8

Thread: Reactietopic: Feedback gezocht inzake laatste update!

Reactietopic: Feedback gezocht inzake laatste update!

Beste Miramagiërs,

hier graag jullie feedback aangaande de laatste update! (de aanpassing van Emma's Heksenwinkeltje etc).

We willen graag van jou weten:
    • Wat kunnen we verbeteren?
    • Welke specifieke vragen heb jij?
    • Zijn er voldoende steekwoorden voor de objecten, welke namen/categorieën zijn overbodig en welke mis je juist? ?
    • Het direct doorsturen vanuit de Premium Questies, Toveracademie etc . naar Emma's Heksenwinkeltje: wat kan worden verbeterd?
    • Algemene ideeën en suggesties.

Groeten Loekie

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: answers.miramagia.nl

Moderators zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week

Chat Moderator NL
    Ik vind de aanpassing van Emma's Heksenwinkeltje goed en werkt fijn, was even wennen, maar het is een hele verbetering; vooralsnog heb ik niets kunnen bedenken wat overbodig is of mis
    Direct doorsturen van (premium) questie en toveracademie naar Emma's Heksenwinkeltje vind ik heel fijn, waar dan tevens het gewenste plantje al in het mandje klaar staat

Op dezelfde manier als de aanpassing van Emma's Heksenwinkeltje zou ik ook graag Mandy's boetiek willen

Chat Moderator NL
    Ik zou ook graag in Emma's Heksenwinkel willen zien hoeveel exemplaren ik van iets op voorraad heb...nu moet ik naar het tab Verkoop om te zien hoeveel ik van iets heb, maar het zou handig zijn als ook rechtstreeks de voorraad te zien is, zodat indien nodig/gewenst aangevuld kan worden

De IJswereld moet ik nog steeds 2x aanklikken voordat ik de gans(=opdracht) kan zien.

Chat Moderator NL
    dat moet ik bij weide wereld, woestijnwereld en ijswereld, maar dat is een "persoonlijke" bug denk ik en heeft verder niets met veranderingen van spelinhoud te maken; alhoewel ik dat natuurlijk ook graag opgelost zou willen zien

Forum Moderator NL
    Mijn grootste struikelblok is de extra stap om naar het "algemeen" scherm te gaan.
    Ik was gewend op de artefacten in het paddenstoelenmenu te klikken (laarzen, feeenstof etc) maar dan kom ik ook bij de artefacten uit in dat menu. Dat moet je dan eerst dichtklikken voor al eer je naar het plantmenu kan.

Nog steeds als ik dat heb, baal ik weer van die extra stap.

Layout ziet er verder prachtig uit, het is alleen jammer dat verkoop van koop gescheiden is. Als je idd iets na wilt zoeken, moet je eerst weer naar een ander menu.

Het was handiger geweest om een knop in het plant- lab- of een van de andere menu's te maken met koop en verkoop, waarbij je makkelijk kan switchen.

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: answers.miramagia.nl

Moderators zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week

Chat Moderator NL
    Cynnke, als je in het plantmenu bent kunt je toch rechts boven in op knop Verkoop klikken en omgekeerd weer met die knop naar Koop. Of bedoel je iets anders?

Je hebt wel gelijk met die extra stap, voorheen kon je vanuit de paddenstoelentas zo naar de winkel en gelijk het juiste onderdeel aanklikken, nu kom je in het extra scherm waar je uit moet....ik heb nu het portaal item gekocht waardoor ik rechtstreeks naar de winkel kan en wel meteen in het hoofdscherm kom, maar ook dat is een extra stap om naar het eiland te gaan....en als de objecten niet zichtbaar zijn, dan eerst zichtbaar maken....al met al blijft het dus inderdaad altijd minstens 1 extra stap

Chat Moderator NL
    Ik zou het handig vinden als in mijn inventaris ook zo'n zoekoptie zou komen....als ik iets gekocht heb moet ik heel mijn tuininventaris doorbladeren met nog het risico dat ik eroverheen kijk in de massa....ja ik weet dat er verzameldozen zijn, maar en daar heb ik ook wel wat geselecteerd staan, maar lang niet alles en iets wat ik nieuw koop, win of krijg komt altijd in doos 1 tercht...een zoekoptie om een bepaald item sneller te kunnen vinden zou ik wel praktisch vinden