Results 1 to 6 of 6

Thread: miramagia en haar verjaardag,

miramagia en haar verjaardag,

Wat is er toch gaande met mira.
    zelfs de verjaardag van miramagia word niet meer gevierd, de chats zijn leeg.
    dooie boel.:-( ik weet de eerste en de 2de verjaardag nog toen was het echt nog gezellig.
    kom op NL support laat NL mira niet dood bloeden. zelfs de verjaardag datum is aan het vervagen zooo zonde.

groet kuiken

zoals je ziet loopt NL forum triest achter voeg ons dan samen met een ander land zodat we up to date blijven.

29th July 2015, 03:52 PM
    Greetings Miramagicians - with and without Facebook!

As you know, it;'s Mira's birthday in a day or so - Happy Birthday Mira! - and TravianGames wanted to mark it with something different and personal . . and so came about the birthday song.

If you have Facebook then please record yourself singing a song to mark Mira's 4th Birthday and then post it to Facebook.

If you don't have Facebook and you would like to mark this momentous event then please record yourself singing a Happy Birthday song to Mira and post the link in this thread.

Here's the first upload . .

Forum Moderator NL
    Ook wij moeten sommige zaken helaas via facebook vernemen grobbenkuiken. Er staat overigens wel een mededeling hierover elders op het forum. Wij hebben vanuit de nederlandse kant weinig tot geen invloed op de inhoud van de FB pagina.

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: answers.miramagia.nl

Moderators zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week

Quote Originally Posted by Rogue View Post
    Ook wij moeten sommige zaken helaas via facebook vernemen grobbenkuiken. Er staat overigens wel een mededeling hierover elders op het forum. Wij hebben vanuit de nederlandse kant weinig tot geen invloed op de inhoud van de FB pagina.

Dat is echt zonde, want niet iedereen maakt gebruik van Facebook.
    Ik weet ook wel dat NL een kleine community is, maar toch het is zonde dat het zo weinig aandacht krijgt.
    We hebben B.V. de hele week tegen het inlog scherm aan zitten kijken dat er een down time kwam om 11 uur, iedere dag weer.
    Dit zijn toch wel dingen die gewoon even weg gehaald kunnen worden? Het is net of er niemand meer echt begaan is met de NL community.

groetjes Grob

Beste Grobbenkuiken en alle andere,

Wij van het Nederlandse Team doen er van alles aan om het spel, de chats en het forum levend te houden. Alle informatie die wij krijgen, geven wij altijd meteen door, echter sommige informatie komt ook pas als zoveelste schakel bij ons door en geloof me, soms komen wij ook pas achter dingen als ze op Facebook staan. Ik persoonlijk doe er alles aan om jullie voorop te stellen en ben altijd heel hard bezig achter informatie aan te rennen. Zo ben ik zelf nu achter de schermen met Answers bezig, om de nieuwe aanpassingen daar in te verwerken.

Wat betreft ons Forum, ik denk dat wij altijd proberen alle informatie up to date te houden. Rogue en Cynneke zijn altijd erg druk met het verzinnen van nieuwe spelletjes en proberen iedereen antwoord te geven op hun vragen. Ingame, de chats, ook daar zijn alle chatmods (Crazy Frog, Janja, Heksenkind, Viking, Cynneke, Rogue en ik zelf) vaak (idd niet altijd) aanwezig, geven kadootjes, proberen mensen aan de praat te krijgen maar vaak kunnen wij roepen wat we willen, komt er gewoon geen reactie.

Wat betreft de melding op het inlogscherm, kan begrijpen dat het niet altijd leuk is om daar continu tegen aan te moeten kijken, maar sommige dingen zijn op dat moment net even van mindere prioriteit. Dit heeft niks met betrokkenheid te maken. Daarbij is betrokkenheid iets wat van twee kanten moet komen. Dus als we willen dat Miramagia leuk blijft om te spelen, je tijd door te brengen, dan zullen we daar allemaal aan moeten werken. En met allemaal bedoel ik zowel spelers als crew. Daarom daag ik jullie uit als speler ook actiever te zijn, zowel hier als in de chat. Tenslotte, als jullie suggesties hebben om dingen gezelliger of beter te maken dan hoor ik dat graag.

Groeten Loekie

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links

Ik persoonlijk denk dat de enige manier om de chat weer levendig te krijgen is de chatbubbels uit het spel te halen. op die manier gaat iedereen vanzelf weer op de gewone chat praten. zolang die kleine chat actief is zal de boel doods blijven vrees ik.

Hoi Grob,

dat vind ik een leuke suggestie! Die zal ik ook zeker meenemen in mijn weekrapportage.
    Dank je wel!

Loekie

Forumregels | Spelregels
    Miramagia support links